PROGRAM DOŻYWOTNIA GWARANCJANA RAMY ROWERÓW ROMET 2020 i 2021WARUNKI UDZIAŁU W PROGRAMIE PRZEDŁUŻONEJ GWARANCJI NA RAMĘ ROWEROWĄProducent rowerów ROMET sp. z o.o. z siedzibą w Podgrodziu 32C, 39-200 Dębica (KRS nr 0000234280) , udziela Przedłużonej Gwarancji na ramy rowerowe zamontowane w rowerach z kolekcji ROMET 2020 i 2021. Gwarancja zostaje udzielona w zakresie oraz na warunkach wynikających z niniejszej karty gwarancyjnej. 1. Gwarancja dotyczy wszystkich typów ram, tj. stalowych, aluminiowych, zamontowanych w rowerach Romet z wszystkich kolekcji 2020 i 2021 jest udzielana dożywotnio, chyba że nastąpi przewidziane w niniejszych warunkach Gwarancji zdarzenie, powodujące wcześniejsze wygaśnięcie gwarancji. 2. Gwarancjajest udzielana tylko na ramy rowerowe zakupione( a następnie użytkowane) wyłącznie na cele niekomercyjne przez osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej (konsumenci). Przedłużoną Gwarancją są objęte tylko i wyłącznie rowery nabyte od sprzedawców detalicznych mających placówki handlowe w Polsce –gwarancja nie będzie realizowana poza terytorium RP. W przypadku dalszej odsprzedaży roweru –niniejsza Gwarancja przechodzi na nabywcę pod warunkiem zawiadomienia Producenta o transakcji ( na adres: www.romet.pl lub adres pocztowy Producenta wymieniony w komparycji niniejszych warunków gwarancyjnych) w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia. 3. Warunkiem nabycia przez Kupującego prawa do Przedłużonej Gwarancjina ramę roweru, jest wykonywanie odpłatnego przeglądu roweru –w terminie do 3 miesięcy od daty zakupu roweru (Przystąpienie do programu Przedłużonej Gwarancji). W celu utrzymania Przedłużonej Gwarancji w kolejnych latach konieczne jest wykonanie na zlecenie Kupującego corocznych, okresowych przeglądów posezonowych roweru w miesiącach wrzesień -grudzień, w autoryzowanej sieci serwisów lub punktach sprzedaży Romet. Adresy serwisów znajdują się na stronie centrum.romet.pl. Przeglądy powinny być udokumentowane poprzez wpisw książce gwarancyjnej –rubryka nr 3: „Adnotacje serwisu o przeglądach i naprawach.” 4. Przedłużona Gwarancja obejmuje istniejące już w chwili sprzedaży wady fizyczne tkwiące w ramie rowerowej, tj. w szczególności ewentualne wadymateriałowe, konstrukcyjne oraz produkcyjneramy rowerowej –jeżeli wady te ujawniły się w czasie obowiązywania Przedłużonej Gwarancji na ramę rowerową. 5. Do zgłoszenia reklamacji, wymagane jest dostarczenie kompletnego roweru na koszt Kupującego do sprzedawcy lub autoryzowanego punktu serwisowego wraz z Kartą Gwarancyjną oraz dowodem zakupu. Reklamacja powinna być zgłoszona najpóźniej w terminie 21 dni oddnia stwierdzenia wady przez uprawnionego z gwarancji. 6. W przypadku stwierdzenia wady objętej niniejszą gwarancją , rama podlega –stosownie do wyboru Gwarantapodyktowanego względami technicznymi -naprawie lub wymianie na nową. W przypadku wymiany wadliwej ramy na nową , Producent zastrzega sobie możliwość wystąpienia różnic kolorystycznych. W sytuacji zaprzestania produkcji danego modelu ramy, Producent zastrzega sobie prawo zastąpienia ramy modelem równorzędnym o takiej samej lub wyższej wartości. Koszty pozostałych komponentów, jeżeli zachodzi taka konieczność, podczas wymiany ramy, pokrywa właściciel roweru. 7. Wymiana lub naprawa powinna nastąpić niezwłocznie nie później jednak niż w terminie 30 dni od chwili dostarczenia przez uprawnionego z gwarancji wadliwej ramy do właściwego serwisu rowerowego. W przypadku skomplikowanego charakteru wady, gdzie zaistnieje konieczność przeprowadzenia ekspertyzy w zakresie przyczyn uszkodzenia, termin może być przedłużony stosownie do okoliczności, nie dłużej jednak niż do 45 dni. 8. Gwarancja nie obejmuje: 9. Gwarancja traci ważność w przypadku : 10. Niniejsza dożywotnia gwarancja na ramę nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej ani też uprawnień Kupującego wynikającychz Gwarancji podstawowej na produkt. |