PROGRAM DOŻYWOTNIA GWARANCJANA RAMY ROWERÓW ROMET 2020

WARUNKI  UDZIAŁU W PROGRAMIE PRZEDŁUŻONEJ GWARANCJI  NA RAMĘ ROWEROWĄ

Producent rowerów ARKUS&ROMET GROUP Sp. z o.o. z siedzibą w Podgrodziu 32C, 39-200 Dębica (KRS nr 0000 234280) , udziela Przedłużonej  Gwarancji na  ramy rowerowe zamontowane  w rowerach  z kolekcji ROMET 2020.

Gwarancja zostaje udzielona  w zakresie oraz na warunkach wynikających z niniejszej karty gwarancyjnej.

1. Gwarancja dotyczy wszystkich typów ram, tj. stalowych, aluminiowych, zamontowanych w rowerach Romet z wszystkich kolekcji 2020i jest udzielana dożywotnio, chyba że nastąpi przewidziane w niniejszych warunkach Gwarancji zdarzenie, powodujące wcześniejsze wygaśnięcie gwarancji.

2. Gwarancjajest udzielana tylko  na ramy rowerowe zakupione( a następnie użytkowane) wyłącznie na cele niekomercyjne  przez osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej (konsumenci). Przedłużoną Gwarancją są objęte tylko i wyłącznie rowery nabyte od sprzedawców detalicznych mających placówki handlowe w Polsce –gwarancja nie będzie realizowana poza terytorium  RP.  W przypadku dalszej odsprzedaży roweru –niniejsza Gwarancja przechodzi na nabywcę pod warunkiem zawiadomienia Producenta o transakcji ( na adres: www.romet.pllub adres pocztowy Producenta wymieniony w komparycji niniejszych warunków gwarancyjnych)  w terminie 14 dni od dnia jej zawarcia.

3. Warunkiem nabycia przez Kupującego  prawa  do Przedłużonej  Gwarancjina ramę roweru, jest  wykonywanie odpłatnego przeglądu roweru –w terminie do 3 miesięcy od daty zakupu roweru (Przystąpienie do programu Przedłużonej Gwarancji).   W celu utrzymania Przedłużonej Gwarancji  w kolejnych latach konieczne jest wykonanie na zlecenie Kupującego  corocznych, okresowych przeglądów posezonowych roweru w miesiącach wrzesień -grudzień, w autoryzowanej sieci serwisów lub punktach sprzedaży Romet. Adresy serwisów znajdują się na stronie centrum.romet.pl.   Przeglądy powinny być udokumentowane poprzez wpisw książce gwarancyjnej –rubryka nr 3: „Adnotacje serwisu o przeglądach i naprawach.”  

4. Przedłużona Gwarancja obejmuje istniejące już w chwili sprzedaży wady  fizyczne tkwiące w ramie rowerowej, tj. w szczególności ewentualne wadymateriałowe, konstrukcyjne oraz produkcyjneramy rowerowej –jeżeli wady te ujawniły się  w czasie  obowiązywania Przedłużonej Gwarancji na ramę rowerową.

5. Do zgłoszenia reklamacji, wymagane jest dostarczenie kompletnego roweru na koszt Kupującego do sprzedawcy lub  autoryzowanego punktu serwisowego wraz z Kartą Gwarancyjną oraz dowodem zakupu.  Reklamacja powinna być zgłoszona najpóźniej w terminie 21 dni oddnia stwierdzenia wady przez uprawnionego z gwarancji.

6. W przypadku stwierdzenia wady objętej niniejszą gwarancją , rama podlega –stosownie do wyboru Gwarantapodyktowanego względami technicznymi -naprawie  lub wymianie na nową.  W przypadku wymiany wadliwej ramy na nową , Producent zastrzega sobie możliwość wystąpienia różnic kolorystycznych. W sytuacji  zaprzestania produkcji danego modelu ramy, Producent zastrzega sobie prawo zastąpienia ramy modelem  równorzędnym o takiej samej lub wyższej wartości. Koszty pozostałych komponentów, jeżeli zachodzi taka konieczność, podczas wymiany ramy, pokrywa właściciel roweru.

7. Wymiana lub naprawa powinna nastąpić niezwłocznie nie później jednak  niż w terminie 30 dni od  chwili  dostarczenia przez uprawnionego z gwarancji  wadliwej ramy do właściwego serwisu rowerowego.  W przypadku skomplikowanego charakteru wady, gdzie zaistnieje konieczność przeprowadzenia ekspertyzy w zakresie przyczyn uszkodzenia, termin może być przedłużony stosownie do okoliczności, nie dłużej jednak niż do 45 dni.

8. Gwarancja nie obejmuje:
a)powłoki lakierniczej ramy, naklejek oraz elementów dodatkowych, takich jakosłony, przelotki, nity, inserty itp.
b)wad eksploatacyjnych oraz uszkodzeń wynikających z niewłaściwego, niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania, w tym wszelkich uszkodzeń mechanicznych, w szczególności będących wynikiem kolizji lub upadku roweru.
c) wad ramy, będących efektem normalnego zużycia.

9. Gwarancja traci ważność w przypadku :
a) jakichkolwiek  modyfikacji lub  zmian konstrukcyjnych ramy;
b) jakiegokolwiek komercyjnego wykorzystania roweru przez właściciela lub osobę której rower został powierzony;
b) braku  lub zagubienia karty gwarancyjnej bądź dowodu zakupu oraz gdy  dokumenty będą nieczytelne;
d)naprawy ramy w nieuprawnionym serwisie;e)niedopełnieniu przez uprawnionego z gwarancji innych warunków  Przedłużonej Gwarancji, z którymi niniejsza karta gwarancyjna wiąże skutek w postaci wygaśnięcia gwarancji, w szczególności zaniechanie wykonania corocznego przeglądu ramy. 

10. Niniejsza dożywotnia gwarancja na ramę nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Kupującego wynikających z przepisów o  rękojmi za wady rzeczy sprzedanej ani też   uprawnień Kupującego wynikającychz Gwarancji podstawowej na produkt.