KAMPANIA MARKI ROMET NAGRODZONA ZŁOTĄ STATUETKĄ STEVIE ®AWARD NAGRODA W KATEGORII „ MARKETING CAMPAIGN OF THE YEAR”
14.08.2019

KAMPANIA MARKI ROMET NAGRODZONA ZŁOTĄ STATUETKĄ STEVIE ®AWARD

NAGRODA W KATEGORII „ MARKETING CAMPAIGN OF THE YEAR”

 

Kampania marki Romet zrealizowana we współpracy z Agencją Kerris Group- „ Nowy Rower? Nowy Romet” została nagrodzona złotą statuetką Stevie®Award. Nagroda została przyznana w kategorii „Marketing Campaign of the Year – Leisure Products& Services”.

International Business Awards® to jeden z najważniejszych i najbardziej prestiżowych konkursów biznesowych na świecie. Do tegorocznej edycji zgłoszono ponad 400 projektów z 74 krajów. Oceniało je jury złożone z ponad 250 specjalistów. Gala wręczenia nagród odbędzie się 19 października w Wiedniu.

W tegorocznej edycji konkursu złotą statuetkę Stevie®Award została nagrodzona  kampania marki Romet – „ Nowy Rower? Nowy Romet” towarzysząca wprowadzeniu na rynek nowej serii rowerów typu MTB, Trekking i Cross. Działania reklamowe w jej ramach były prowadzone głównie w internecie, przy wsparciu formatów radiowych i konkursu paragonowego. Jurorzy w szczególności docenili wyniki kampanii oraz jej koncept strategiczno- kreatywny”.

„ Digital marketing skupia w sobie precyzyjne narzędzia dla osiągnięcia celu jakim jest  komunikacja z najważniejszą osobą - odbiorcą. Aby osiągnąć jak najlepsze rezultaty ważne są i strategia i kreatywny koncept. Oba udało nam się uzyskać, co bardzo nas cieszy. - Kampania „Nowy rower? Nowy Romet!” opierała się na dwóch kanałach, budujących zasięg i zaangażowanie użytkowników: internet oraz radio. Radio stanowiło dla nas medium o charakterze prosprzedażowym. W działaniach internetowych skupiliśmy się na kampanii digitalowej prowadzonej za pośrednictwem mediów społecznościowych oraz na stronie www poświęconej akcji „Nowy rower? Nowy Romet!”. Strategia realizowana w ramach akcji opierała się o elementy nowoczesnego marketingu, oddającego charakter marki Romet, która produkuje rowery najwyższej jakości i odpowiada na potrzeby użytkowników. Ta nagroda jest dla nas  wyróżnieniem – mówi Lidia Grabiec, Dyrektor Marketingu Grupy Arkus & Romet.

W Kerris wierzymy, że podstawą każdego sukcesu są dialog i wzajemne zrozumienie. Dla nas złota statuetka Stevie®Award jest tego potwierdzeniem. Nagrodzona kampania była pierwszą w historii marki, której główną oś stanowiły działania digital, a dla nas pierwszą realizowaną dla tego rodzaju produktów. Dzięki bliskiej współpracy i otwartości Klienta mogliśmy dobrać odpowiednie narzędzia i zaprojektować kampanię, która w efekcie przewyższała niema wszystkie KPI – powiedział Ignacy Bochiński, Partner Kerris Group.