KAMPANIA ROMET W WIELKIM STYLU. NAJWIĘKSZY POLSKI PRODUCENT ROZPOCZĄŁ WIELOETAPOWĄ KAMPANIĘ PROMUJĄCĄ AKTYWNY STYL ŻYCIA

14.04.2022

Kultowa marka ROMET ruszyła z kampanią, w której za pomocą linii rowerów miejskich będzie promować zdrowy, aktywny styl życia w dużych miastach. Marka stawia tym razem nie tylko na jakość, ale również unikatowy design swoich produktów. Działania rozpocznie kampania w radiu ESKA oraz szeroko zakrojona kampania internetowa.

ROMET, który jest największym producentem rowerów w Polsce, należy też  do najważniejszych producentów rowerów w Europie, wyróżnia go nowoczesne zaplecze produkcji przemysłu 4.0. Ramy do swojej kolekcji Romet produkuje w Polsce i daje na ramy  dożywotnią gwarancję.  Teraz nadszedł czas na przypomnienie kolejnego ważnego dla DNA marki składnika, czyli designu wynikającego z wieloletniej tradycji. Nowa strategia dla dedykowanej linii rowerów wynika nie tylko z tego, co najistotniejsze w marce Romet, ale również z badań, obserwacji trendów i potrzeb potencjalnych klientów - ekologia, praktyczność i moda. Mamy więc wyjątkowy, pożądany produkt i klientów, którzy go potrzebują. Szeroko zakrojona kampania digitalowa będzie obejmowała m.in.: Instagram, Facebook, Pinterest, które będą nie tylko nośnikiem przekazu, ale również inspirowały młode kobiety do wyrażania swojego stylu z marką Romet. Pomogą nam w tym influencerzy modowi i blogerzy. Ponadto zostaną przeprowadzone kampanie zasięgowe na YouTube, Tik Tok, Google oraz GDN.

 

Kampania obejmie szeroką komunikację , skorelowaną z charakterem i potrzebami grupy docelowej. Największy potencjał mają tu młodzi ludzie  kobiety, mężczyźni -  indywidualiści, którzy z jednej strony są praktyczni, nowocześni  i dbają o ekologię – dlatego wybierają rower jako swój najważniejszy sposób komunikacji czy rekreacji. - Z drugiej strony zwracają dużą uwagę na estetykę, design oraz indywidualny styl. - podkreśla Lidia Grabiec, Dyrektor Marketingu Romet. Nowa strategia przedstawia miejską linię rowerów polskiego producenta jako produkt, który pomoże użytkownikom w naturalny sposób wyrazić siebie oraz włączyć sportowy sprzęt do lifestylu. Dlatego na potrzeby tych działań realizowane są m.in. sesje zdjęciowe i filmy prezentujące oddzielnie charakter każdej serii: Moda, Klasyka, Czas, które mogą zainspirować zarówno osoby ceniące praktyczne rozwiązania, jak i najbardziej wymagających estetów.

Na takim podejściu skupiliśmy się projektując  nową kolekcję rowerów Romet City 2022, która dostępna jest w trzech różnych seriach. Dajemy możliwość wyboru produktu, który odzwierciedla charakter użytkownika i włącza sprzęt sportowy do tzw. lifestylu. Nowa kolekcja rowerów miejskich to rozwiązanie dla wszystkich, którzy oczekują więcej jakości, więcej funkcjonalności i więcej przyjemności z jazdy. Zaprojektowaliśmy wszystkie ramy z myślą o komforcie, szybkości i pięknie. Do ich wyprodukowania użyliśmy wysokiej jakości stopu aluminium. Co ważne - ramy rowerów Romet City 2022 są objęte dożywotnią gwarancją. To co równie istotne wdrożyliśmy również nową  technologię malowania, której bazą jest metoda malowania ciekłego, pozwalająca na dobór stylowych, niepowtarzalnych barw, doskonale oddających cechy roweru. Konkurs realizowany we współpracy z Radiem Eska to pierwszy krok do tego, aby zachęcić Polaków do aktywności. Rowery miejsce zostały zaprojektowane z myślą o aktywnych osobach, które pragną szybko przemieszczać się z miejsce na miejsce – bez konieczności stania w korkach – powiedział Grzegorz Grzyb, Wiceprezes Zarządu Romet. Więcej https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/romet-rowery-jakosc-opinie

700D