Classic 400 z koszem
Motocykle
  • Classic 400 z koszem
  • [rotate]
Wersje kolorystyczne
Pojemność silników: 397
Cena katalogowa: 24999 zł
Prawo jazdy kat. A2
Silnik
Przewody hamulcowe w stalowym oplocie
Elektroniczny wtrysk paliwa
Elementy ze stali nierdzewnej
Sucha misa olejowa
Układ hamulcowy z ABS
Wałek wyrównoważający
W tym modelu nawiązująca do jednośladowych oldtimerów, piękna i ponadczasowa linia została połączona ze zgrabnie ukrytą nowoczesną technologią. Wysmakowane detale, cechujące ikonę klasycznego stylu, takie jak: chromowane błotniki, szprychowe koła, butelkowe tłumiki, hamulec bębnowy z tyłu, czy dodatkowy kickstarter, są świetnie uzupełniane przez elastyczny i zarazem dynamiczny jednocylindrowy silnik z czterozaworową głowicą i suchą miską olejową oraz schowane pod klasycznymi obudowami współczesne rozwiązania technologiczne. W modelu tym nie zabrakło elektronicznego wtrysku paliwa, układu hamulcowego wyposażonego w antypoślizgowy system ABS przy przedniej tarczy oraz wszelkich nowinek pozwalających spełnić rygorystyczne wymagania najnowszych wytycznych homologacyjnych normy Euro 4. Całość została tak zaprojektowana, aby dawać nielimitowaną przyjemność z jazdy i cieszyć oko pięknem formy.
SKLEPY W KTÓRYCH MOŻESZ KUPIĆ TEN MODEL
KUP ON-LINE
silnik1-cylindrowy, 4-suwowy, 4-zaworowy
pojemność397
rocznik
2017
wymiary [mm]
2105×760×1130 mm
rozstaw osi [mm]
1420 mm
waga [kg]
160 kg
średnica×skok
85×70 mm
chłodzenie
chłodzony powietrzem
moc max [KM]
20.2kW/6500 r/min
moment obrot. [Nm/rpm]
30.8 N.m/5000 r/min
prędkość max [km/h]
115 km/h
rozruch
elektryczny, nożny
zapłon
TLI
przeniesienie napędu
łańcuch
skrzynia biegów
5-biegów
sprzęgło
mokre, wielotarczowe
smarowanie
obieg wymuszony, sucha misa olejowa
opony przód | tył
100/90-19 | 130/70-18
zawieszenie przód
amortyzator teleskopowy
zawieszenie tył
amortyzatory olejowe
pojemność zbiornika [L]
13 L
hamulec przód / tył
276 mm tarcza / 160 mm bęben
system hamulcowy
ABS