NOWOŚCI KOLEKCJI ROMET 2021
13.08.2020

Kolekcja na rok 2021 to wiele zmian i  zupełnie nowe modele! Zmiany dotyczą kilku segmentów, a nowości, które wprowadzamy są  rezultatem pracy naszego zespołu i wsłuchania się w potrzeby użytkowników. Rowery 2021, które zobaczycie to kolejny krok w rozwoju strategii modeli Romet a także efekt naszej wizji i analizy rynku. Do kolekcji dołączył oczekiwany model HARDTAIL MUSTANG FLEX  z amortyzującym rozwiązaniem Softtail System. Grupa MTB ENDURO powraca  z  nowym topowym i naszym autorskim modelem DAGGER.

Flagowa grupa rowerów MTB i MTB XC zyskała nowy, świeży design a dzięki wysokiej jakości specyfikacji,  bardzo atrakcyjnemu stosunkowi do ceny i szerokiej ofercie modeli -  jest mocno konkurencyjna na rynku. Zmiany, które zachodzą w tej grupie rowerów na przyszły sezon optymalizują dotychczasowe rozwiązania, wnoszą nowe, aktualne trendy MTB, podwyższając klasę i sportowy charakter modeli. Praca nad rozwojem serii  Huraganów, pozwoliła nam wdrożyć w grupie SZOSA nowe rozwiązania. W sezonie 2021 wprowadzamy kilka generalnych zmian. We wszystkich modelach wprowadziliśmy karbonowe widelce, obręcze o wysokim profilu, a także opony o szerokości 25 mm. Te zmiany mają duży wpływ na aerodynamikę, a co za tym idzie komfort jazdy i pewność w prowadzeniu. Absolutną nowością i reprezentantem tej grupy jest Huragan DISC, który zbudowaliśmy  na ramie aerodynamicznej, kołach z wysokim stożkiem oraz pełnej grupie napędowej Shimano. Do kolekcji weszły 2 modele: topowy, najwyższy posiada karbonowe koła oraz grupę Shimnao ultegra Di2. Drugi model wyposażyliśmy w grupę Shimano 105 oraz koła DT- Swiss. Oba modele posiadają hamulce hydrauliczne. HURAGAN DISC to pierwsza nasza najbardziej zaawansowana technologicznie szosówka i model na karbonowej ramie aerodynamicznej. Powstał z myślą o szybkiej, sportowej jeździe! Gravele 2021 to seria rowerów, którą z sukcesem rozwijamy, od momentu kiedy Romet jako pierwszy producent w Polsce wprowadził modele gravelowe na rynek. Ważną zmianą, którą wdrożyliśmy we wszystkich naszych szutrówkach są kierownice z flarą. Kolejna duża i ważna zmiana to odpowiedź na potrzeby użytkowników. W modelach Aspre 2 i Boreas 2 wprowadzamy sztywne osie. Z dumą przedstawiamy Wam też naszą nową szutrówkę: Romet Finale - to stalowy gravel, nawiązujący do legendarnej szosówki i jesteśmy przekonani, że mocno zwróci uwagę rynku w nadchodzącym sezonie. Wyróżnia go nie tylko charakter, design ale również rewelacyjna cena.

W grupach rowerów CROSS/ TREKKING wprowadziliśmy wewnętrzne prowadzenie przewodów co znacznie poprawia estetykę, a minimalistyczny design jeszcze lepiej oddaje charakter obu segmentów i podkreśla nowoczesny wygląd modeli w obu grupach. Połączenie wysokiej klasy specyfikacji z ramami produkowanymi w Polsce przekłada się na wysoką jakość i atrakcyjną cenę modeli.

Romet CITY 2021 to duże zmiany. Zmieniliśmy podejście do projektowania rowerów miejskich. W kolekcji 2021 skoncentrowaliśmy się na 3 elementach: Design – inspiracją do tworzenia nowej kolekcji  były: architektura, sztuka oraz przemysł odzieżowy i kosmetyczny. Staraliśmy się podejść do roweru jak do elementu garderoby lub szminki. Funkcja – to istotna zmiana, którą wprowadzamy  w kolekcji 2021: do rowerów dodajemy atrakcyjne akcesoria, które są w komplecie z rowerem. W katalogu  zobaczcie Państwo na kartach produktowych opis „Akcesoria w komplecie”- oznacza to, że akcesoria zostały dodane w cenie roweru.

Technologia malowania - to dodatkowa zmiana, która ma wpływ na estetykę – w miejskich modelach zastosowaliśmy lakier, który wyróżnia się jakością i daje oryginalny efekt wizualny.

Romet E-BIKES to grupa, w której przedstawimy najwięcej nowości. Projektując rowery elektryczne wprowadziliśmy rozwiązania stosowane aktualnie w technologii rowerów elektrycznych.

Zmiana, którą wprowadzamy jest istotna - do nowej kolekcji wchodzą modele z silnikiem centralnym i baterią zintegrowaną z ramą. To rozwiązanie zastosujemy w najpopularniejszych modelach sprzedażowych z grup City, Cross i Trekking, które zbudowaliśmy na dwóch systemach silników: Bafang i Shimano. Modelami MTB e-bikes będą hardtail ERM 205 z ramą karbonową oraz model MTB enduro ERE 501. Wszystkie modele MTB zbudowaliśmy na systemie Shimano E8000.

Z przyjemnością prezentujemy najnowszą Kolekcję. Zobaczcie NOWE ROWERY ROMET 2021!