ROMET WSPIERA ROWEROWĄ REWOLUCJĘ

26.05.2022

Rowerowa Rewolucja to inicjatywna  Polskiego Stowarzyszenia Rowerowego oraz polskiej branży rowerowej. Tegoroczna kampania koncentruje się na popularyzacji rowerów  elektrycznych. Najnowsze badanie przeprowadzone na zlecenie  PSR potwierdziło, że coraz więcej Polaków myśli o zakupie e-bika.

Okazuje się, że ponad 60% ankietowanych przyznało, że posiadanie e-bika,  pozwoliłoby obniżyć domowe wydatki na transport i mobilność. Biorąc pod uwagę również koszt zakupu i eksploatacji, dla większości badanych (70%) zakup roweru elektrycznego jest bardziej ekonomiczny od samochodu. Biorąc pod uwagę również koszt zakupu i eksploatacji, dla większości badanych (70%) zakup roweru elektrycznego jest bardziej ekonomiczny od samochodu

Świadomość, że e-bike sprawia, że dzięki sile pedałowania pojedziemy dalej, szybciej i łatwiej niż na tradycyjnym rowerze, poza doświadczeniem komfortu jest  prawdziwą przyjemnością z jazdy. W ramach kampanii został zrealizowany  sondaż „Użytkowanie rowerów elektrycznych i preferencje zakupowe” oraz został wyemitowany spot promujący kampanię. W humorystycznym filmie dwójka rowerzystów prezentuje zalety rowerów elektrycznych i wyjaśnia czym różni się ten sprzęt od tradycyjnego jednośladu. Autorzy filmu zwracają także uwagę na aspekty ekonomiczne i potencjalne oszczędności, które e-bike może przynieść użytkownikom samochodów. Akcja ma charakter edukacyjny, a jej twórcy liczą, że uda się nakłonić Polaków do wyboru zdrowego, ekonomicznego i ekologicznego środka transportu. Zobacz filmik filmik:

 https://www.youtube.com/watch?v=VNztBIN3dQg&ab_channel=PolskieStowarzyszenieRowerowe

 

Więcej o Rowerowej Rewolucji, sprawdź: https://rowerowarewolucja.psronline.pl/

[1] Rowerowa Rewolucja (psronline.pl) Badanie wykonane na zlecenie Polskiego Stowarzyszenia Rowerowego przez pracownię SW Research, maj 2022

 
700D