Serwis

Gwarantem jakości towaru jest ROMET sp z o.o. Gwarancja obowiązuje na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

Reklamacje z tytułu wad produktu należy zgłaszać do sprzedawcy lub Autoryzowanego Punktu Serwisowego.

Poniższa mapa zawiera listę wszystkich Autoryzowanych Punktów Serwisowych Romet, w których można wykonać przeglądy zerowe oraz przeglądy okresowe, a także zgłosić reklamację z tytułu gwarancji. Niezbędne i wymagane dokumenty do zgłoszenia reklamacji to dowód zakupu oraz prawidłowo wypełniona, podbita karta gwarancyjna.

Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień Klienta wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

Szczegółowe informacje dotyczące gwarancji poszczególnych produktów marki Romet, znajdują się poniżej w plikach do pobrania.

 
    Zlokalizuj mnie

    Serwis Romet

    700D